طراحي سايت فروشگاهي | فروشگاه آنلاين

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

طراحي سايت فروشگاهي | فروشگاه آنلاين

۲ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي | فروشگاه آنلاين

سايت هاي فروشگاهي جزو موار پركاربرد در وب هستند. اگر براي محصولات خود به دنبال طيف جديدي از مشتريان هستيد، يك وب سايت فروشگاهي مشكل شما را مرتفع خواهد كرد.
محصولات خود را در هر ساعتي از شبانه روز و در هر شهر و كشور به نمايش مشتريان بگذاريد.

يك فروشگاه اينترنتي محدوديت زمان و مكان ندارد.

از نكات مثبت يك فروشگاه اينترنتي نمايش محصولات شما در سطح منطقه اي وسيعتر از فروشگاه معمولي است. اين امر از آن نظر مورد توجه قرار مي گيرد كه يك فروشگاه معمولي وابسته به مشترياني است كه صرفا درآن منطقه حضور دارند اما در يك فروشگاه اينترنتي مشتريان شما فراتر از محله و شهر و كشور هستند.
از نكات مثبت ديگر يك فروشگاه اينترنتي مي توان به موارد زير اشاره نمود:

هزينه مالكيت كمتر نسبت به يك فروشگاه واقعي
هزينه نگهداري كمتر و آسان بودن دسترسي
ارائه طيف وسيعي از محصولات
گروه بندي و ارائه شكيل محصولات
امكان جستجوي مشتري در طيف وسيعي از محصولات
امكان هدايت مشتري به سمت پرداخت وجه از طريق درگاه هاي آنلاين
اشراف مشتري به سفارش هايي كه تا كنون ثبت نموده است.
بررسي آمار فروش و درك علايق مشتريان
حفظ ارتباط با مشتري حتي پس از سفارش

عمده موارد ذكر شده جهت اجرا در يك فروشگاه معمولي نياز به امكانات و نيروهاي اجرايي بسياري دارد در حالي كه در يك فروشگاه اينترنتي تمامي اين خدمات بصورت اتوماتيك انجام مي پذيرد و به نسبت به نيروي انساني كمتري مورد نياز است.

يك سايت فروشگاهي مي تواند ضمن ارائه و نمايش محصولات شما به مشتريان، خدمات متفاوت ديگري نيز ارائه دهد كه به شرح برخي از آنان مي پردازيم:

1- نمايش متفاوت كالا: نيازي نيست كالاي شما به صورت يك عكس نمايش داده شود. بلكه مي توان از مجموعه اي از عكس ها براي نمايش كالا استفاده كرد. كالاي خود را از زواياي متفاوت به مشتري نمايش دهيد و اطمينان مشتري را جلب كنيد.

طراحي سايت ديجيكالا,طراحي سايت ديجي كالا,طراحي سايت فروشگاهي در تهران,طراحي ايسام در تهران,طراحي فروشگاه ايسام در تهران,طراحي سايت ديوار,طراحي فروشگاه اينترنتي در تبريز,طراحي فروشگاه آنلاين در مشهد,طراحي فروشگاه اينترنتي در كرمانشاه,طراحي سايت مانند ايستگاه

2- ليستي از مشتريان خود داشته باشيد: هر مشتري براي خريد از سايت فروشگاهي شما نياز به ثبت نام در سايت فروشگاهي شما دارد. وب سايت شما مي تواند بهترين مرجع جهت دسترسي شما به ليست مشتريانتان باشد. شما ميتوانيد آمار خريد مشتريان و علايق آن ها را درك كرده و بهترين فروش محصول را در فروشگاه اينترنتي خود داشته باشيد.
3- الزام مشتري به پرداخت وجه فاكتور: پس از انتخاب محصول توسط مشتري نوبت به مرحله پرداخت وجه است كه در فروشگاه اينترنتي مي تواند توسط كارت هاي بانكي انجام پذيرد. از مزاياي اين روش، درگير نشدن فروشنده در مواردي همچون دريافت تخفيف مشتري يا گرد كردن مبلغ فاكتور است.
4- بررسي آمار كامل محصولات: يكي از مزاياي ويژه فروشگاه اينترنتي، مرجعي كامل از اطلاعات و موجودي محصولات شماست. اين اطلاعات مي تواند شامل موجودي كالا، تعداد موجودي، ميزان فروش و بسياري از اطلاعات كاربردي ديگر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.