طراحي سايت بازرگاني

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت بازرگاني

۲ بازديد

طراحي سايت بازرگاني

با پيشرفت روز افزون دنياي مجازي بسياري از فعالان در زمينه هاي مختلف، داشتن يك وب سايت را كه معرف آن ها و خدماتشان در اينترنت باشد جز ملزومات داسنته و با اهميت دادن به تبليغات از طريق اينترنت از رقباي خود پيشي گرفته اند.

بسياري از شركت هاي بازرگاني نيز براي معرفي خدمات و كالاهاي خود چه در داخل و چه در خارج از كشور بهطراحي سايت بازرگاني روي آورده اند.

طراحي سايت بازرگاني مي تواند به عنوان يك شركت مجازي براي اين گونه از كسب و كار ها عمل نمايد. اگر مي خواهيد پا به عرصه ي دنياي وب بگذاريد و بدنبال آن هستيد كه از طريق سايت بازرگاني به اهداف خود برسيد و در پي سايتي با امكانات حرفه اي و ويژه مي باشيد، انتخاب يك طراح مجرب مهمترين قدم شما خواهد بود. يك طراح مجرب سايت هاي تخصصي با توجه به نياز هاي شما از سايت، در مدت زمان كوتاهي سبب توسعه و گسترش شركت شما در بازارهاي داخلي و خارجي خواهد شد.

اهداف طراحي سايت بازرگاني:
يك سايت بازگاني علاه بر آنكه بطور كامل و جامع رزومه و خدمات شما را شامل ميشود بايد بتواند شما را به همگان معرفي نمايد.

يك سايت برازنده و در شان شركت شما كه با اصول سئو بهينه سازي و از كلمات كليدي در زمينه ي فعاليت شما در آن استفاده شده است با قرارگيري در صفحات اوليه گوگل و افزايش بازديدكننده، شما را به سرعت به جذب مشتري و رونق در كسب و كار خواهد رساند.

امكانات سايت تخصصي بازرگاني:
ويژگي ها و امكانات سايت بازرگاني بسته به نوع فعاليت شما، خدمات و محصولاتتان متفاوت خواهد بود. ويژگي كلي سايت بازرگاني شامل موارد زير مي شود.

صفحه ي معرفي مسئولين،خدمات و محصولات
مديريت آسان سايت
امكان چند زبانه نمودن سايت براي ارتباط با شركت هاي خارجي
چيدمان دسته ها و زيردسته ها بصورت حرفه اي
صفحه ي نمايش تعرفه ها
معرفي نمايندگي ها
گالري تصاوير
بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي
بخش نظر سنجي و سوالات متداول
امكان عضو گيري كاربران
بخش مقالات در زمينه ي فعاليت شركت
نمايش نشاني شركت بر روي گوگل
و…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.