طراحي سايت مدرسه

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

طراحي سايت مدرسه

۲ بازديد

طراحي سايت مدرسه

امروزه هر شخص و هرصنفي در حال ايجاد و راه اندازي يك وب سايت براي خود هستند تا در دنياي اينترنت از رقباي خود عقب نمانند .

شما مي توانيد با طراحي سايت مدرسه  بسيار از سوالات و مسائل والدين را از طريق سايت خود بر طرف كنيدكه در اين صورت هم والدين و هم مسئولين مدرسه نتيجه ي مطلوب آن را خواهند ديد. تمامي والدين خواستار امكاناتي هستند كه بتوانند هر چه بيشتر بر عملكرد فرزند خود در مدرسه نظارت داشته باشند . بروز رساني سايتمي تواند اطلاعات بسيار زياد پيرامون نحوه فعاليت دانش آموز ، والدين را در اين امر ياري كند.

طراحي سايت مدارس مزيت هاي زيادي هم براي مدير مدرسه و هم دانش آموان و اوليا دارد كه در اينجا به مهمترين ان ها اشاره خواهيم كرد.

 امكانات طراحي سايت مدارس  :
طراحي سايت براي مدرسه مي تواند بستر مناسبي را براي پيشرفت معلمان،دانش آموزان و معلمان در زمينه هاي آموزشي و خدمات فراهم آورد كه يك طراح حرفه اي و مجرب با باكارگيري دانش روز شما را در اين امر خطير ياري خواهد كرد.

در اين بخش بامزيت هاي مهم يك سايت حرفه اي مدرسه آشنا خواهيد شد.

 
معرفي اعضا و افتخارت مدرسه:
در اين بخش به معرفي اعضاي مدرسه از جمله: مديريت و هيات موسس مدرسه،معرفي معاونت ها ، معلمين و كاركنان مدرسه بپردازيدو همچنين افتخارات كسب شده توسط مدرسه را برا ي هميشه ماندگار كنيد و قابليت هاي و افتخارات مدرسه را به ديگران معرفي كنيد.

ارائه آخرين اطلاعات و اخبار مدرسه به دانش آموزان و والدين:
در اين صفحه مي توانيد اطلاعات و اخبار مهم مدرسه را در اختيار والدين و دانش آموزان قرار دهيد،اخبار و اطلاعاتي از جمله:

رويدادهاي مهم هفته
نمايش شرايط ثبت نام در مدرسه
معرفي برنامه هاي آموزشي مدرسه
 برنامه امتحانات
نمايش تقويم آموزشي
ارانه برنامه هفتگي
معرفي دانش آموزان ممتاز
 صفحه ي حضور غياب دانش آموزان
ارائه ي كارنامه به دانش اموزان و والدينطراحي سايت ارزان مدرسه،طراحي سايت مدرسه در تهران،طراحي سايت مدرسه در ايران،آموزش طراحي سايت مدرسه،آموزش طراحي سايت،آموزش طراحي سايت حرفه اي
 
ارتقاء سطح علمي دانش آموزان:
با قرار دادن مقالات وصفحاتي در سايت مدرسه كه شامل نمونه سوال ها براي دانش آموان مي باشند دسترسي دانش آموزان به مطالب آسانترخواهد شد و در اين زمينه سايت مدرسه ميتواند بستري باشد براي انكه دانش آموزان سوالات خود را با دانش آموز آن ديگر به اشترا گذاشته و در طول شبانه روز با آن هاو معلم خود در ارتباط باشند.

سامانه ارسال پيام به معلمان و والدين:
مدير مدرسه ميتواند به راحتي به ليست والدين و يا معلمان كه اعضاي سايت هستند به طور گروهي يا تك پيامك دهد. اطلاع رساني انواع انجمن و رويدادهاي و اخبار مهم مدرسه و همچنين عدم حضور و يا تاخير دانش آموز به والدين آنها بدين وسيله بسيار آسان شده است .

 

معلمان دانش آموزان و همچنين والدين هر كدام داراي سامانه ي ورود جداگانه مي باشد كه با وارد كردن كد كاربري و رمز عبور مخصوص خود مي توانند وارد بخش مخصوص به خود شوند درهر زمان و مكان از مزاياي مربوطه بهره مند شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.