طراحي سايت آموزشگاه

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

طراحي سايت آموزشگاه

۲ بازديد

طراحي سايت آموزشگاه

اكثر افراد براي شناخت آموزشگاه هايي كه قصد رفتن به آن را دارند از طريق اينترنت به جستجوي آموزشگاه موردنظر مي پردازند و با سنجيدن آن ها از طريق وب سايت آن آموزشگاه اقدام به ثبت نام در آن مي كنند.

پس داشتن يك وب سايت براي آموزشگاه ها در هر سطحي كه باشند از ملزومات آن آموزشگاه مي باشد.

شما با معرفي خود و خدمات خود در سايت آموزشگاه مي توانيد به طور كامل خود را به همگان از طريق اينترنت كه امروزه كاربران زيادي را دارد معرفي نماييد.

يك وب سايت آموشگاهي مانند يك بروشور تبليغاتي عمل نموده با اين تفاوت كه شما با صرف حداقل هزينه حداكثر بازخورد از طريق تبليغات اينترنتي و طراحي وب سايت آموزشگاهي خواهيد برد.

مزيت طراحي سايت آموزشگاهي:
اگر طراحي سايت به صورت كاملا اصولي و قوي باشد و با مدريت خوب در گوگل و موتور هاي جستجو داراي رتبه ي بالايي باشد سبب مي شود افراد زيادي به سايت شما سر بزنند و در نهايت با شناخت خدمات و قابليت هاي شما در امر آموزش به ثبت نام در آموزشگاه شما تشويق شوند.

طراحي يك وب سايت آموزشگاهي قدم موثر در ارتباط بهتر و بيشتر شما با كاربران خواهد بود. شما با قرار دادن مقالات و كتاب هاي الكترونيكي آموزشي مرتبط با آموزشگاه و يا حتي دوره هاي آموزشي آنلاين سبب بالا بردن سطح كيفي آموزشگاه خواهيد شد.

از ديگر مزاياي قرار دادن مقالات مرتبط با موضوعات آموزشي و افزايش واژه هاي كليدي، بالابردن رتبه ي سايت در گوگل و در نتيجه افزايش بازديدكننده از سايت خواهيد بود.

گرافيك سايت آموزشگاه:
گرافيك يك سايت آموزشي بايد كاملا مطابق با نوع فعاليت آموزشگاه طراحي شود. ظاهر سايت نشان دهنده ي شان آموزشگاه شما خواهد بود و در عين سادگي بايد از جذابيت بالايي برخوردار باشد و فضاي آموزشگاه را در زيباترين حالت براي افراد به نمايش بگذارد.

ويژگي هاي سايت آموزشگاه:
طراحي سايت آموزشگاهي بسته به سليقه ي شما و نوع فعاليتي كه داريد متفاوت خواهد بود. يك سايت آموزشگاهي در جهت رفع نيازهاي شما و دانش آموزان داراي ويژگي هاي زيادي مي باشد كه در اين قسمت به تعدادي از اين ويژگي ها مي پردازيم.

تاريخچه آموزشگاه
معرفي آموزشگاه و خدمات ان
معرفي اساتيد و معلمان آموزشگاه
گالري تصاوير آموزشگاه
سيستم ثبت نام بصورت آنلاين
سيستم پرداخت شهريه ي آنلاين
برگزاري دوره هاي آمزشي بصورت مجازي
صفحه ي اخبار مربوط به آموزشگاه
صفحه ي اطلاع رساني شروع دوره هاي آموزشي
معرفي كتابها و جزوات مورد نياز
قرار دادن جزوات در سايت
قرار دادن مقالات آموزشي مرتبط
قرار دادن ويديو هاي آموزشي در سايت
سيستم عضو گيري اعضا
قرار دادن كارنامه ها در سايت
سيستم نظرسنجي
نمايش نشاني آموزشگاه بر روي نقشه ي گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.