ربات هاي پركاربرد تلگرام

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ربات هاي پركاربرد تلگرام

۲ بازديد

ربات هاي پركاربرد تلگرام

در نرم‌افزار پيام‌رسان تلگرام، روبات‌ها در واقع افزونه‌هاي جانبي هستند كه امكان تعامل كاربر با آن‌ها از طريق ارسال پيام، فرمان‌هاي مختلف و درخواست‌هاي متفاوت وجود دارد. يك روبات مي‌تواند عملكردي مانند يك روزنامه هوشمند داشته باشد و محتويات مرتبط با خواسته‌هاي شما را به محض انتشار، پيش روي شما قرار دهد و يا اينكه مي‌تواند گفتگوهاي تلگرامي را در قالب بهره‌گيري از سرويس‌هاي جانبي غني سازد و يا حتي امكان بهره‌مندي از خدمات جانبي مانند مشاهده پيش‌بيني وضعيت آب و هوا و ترجمه مطالب را فراهم كرده و در نهايت از اين فراتر رفته و به عنوان يك شطرنج‌باز حرفه‌اي در مقابل شما قرارگيرد.

امكان استفاده از روبات‌ها از طريق ارسال پيام و دستورات مختلف به روبات، با بازكردن پنجره گفتگو و يا اضافه كردن آن‌ها به گروه‌هاي مختلف تلگرامي وجود دارد اما به عنوان راهكاري ساده، مي‌توانيد ثبت‌نام براي دريافت خدمات روبات را با تايپ نام روبات بعد از علامت @ در قسمت جستجو، انجام دهيد.

با اين مقدمه، در ادامه نگاهي خواهيم داشت به برترين روبات‌هاي انگليسي و فارسي كه در حال حاضر از طريق پيام‌رسان تلگرام پيش روي كاربران قرار گرفته‌اند.

PronunciationBot؛ تلفظ به زبان‌هاي مختلف

اين روبات امكان تبديل نوشته‌هاي شما به گفتار، در قالب بهره‌گيري از 84 زبان مختلف را فراهم مي‌كند. امكان اضافه كردن اين روبات به گروه‌هاي مختلف نيز به‌سادگي و با بازكردن پروفايل آن و انتخاب گزينه Add to group امكان‌پذير است. فرمان /language به منظور تغيير زبان روبات، فرمان pronounce/ به‌منظور شنيدن تلفظ كلمه مورد نظر و فرمان ipa/ به‌منظور نمايش فونتيك كلمه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين روبات با آدرسpronunciationbot@ قابل جستجو است.

Instasave؛ دانلود محتويات چندرسانه‌اي از اينستاگرام

اين روبات به شما كمك خواهد كرد تا عكس‌ها و ويدئوهاي موردنظر خود را از اينستاگرام، يوتيوب و آپارات دانلود كنيد. به اين‌منظور تنها كافي است لينك محتويات مورد نظر خود را براي اين روبات ارسال كنيد. اين روبات با جستجوي آدرس instasave_bot@ پيش روي شما قرار خواهد گرفت.

VorTech؛ منبع نرم‌افزاري جامع

اين روبات، مجموعه‌اي كامل از نرم‌افزار، بازي، برنامه‌هاي امنيتي و بهينه‌سازهاي متفاوت را براي اندرويد، iOS، لينوكس، مك و ويندوز پيش روي شما قرار مي‌دهد. VorTech در آدرس apkpc_bot@ در دسترس قرار گرفته است.

To PDF؛ مبدل قدرتمند براي فايل‌هاي پي‌دي اف

اين روبات با قدرت بالا توانايي تبديل فرمت‌هاي رايج مانند .doc، .docx، .odt و .jpg به خروجي پي‌دي‌اف را داراست. به اين منظور تنها كافي است فايل مورد نظر خود را براي اين روبات ارسال كنيد تا نسخه پي‌دي‌اف آن را دريافت كنيد. topdf_bot@ آدرس اين روبات است.

Telewitter، پل ارتباطي توييتر با تلگرام

با استفاده از اين روبات مي‌توانيد حساب‌هاي توييتري را در گروه‌هاي گفتگوي تلگرامي دنبال كنيد. به اين ترتيب هيچ پستي را از كاربران مورد نظر خود در شبكه توييتر را از دست نخواهيد داد و امكان به‌اشتراك‌گذاري پست‌هاي توييتري با دوستان شما نيز در همه حال ممكن خواهد بود.آدرس اين بات telewitterbot@ است.

FlySafe؛ پرواز ايمن با روبات هواپيما

اين روبات مي‌تواند اطلاعاتي را در خصوص پرواز ايمن موجود براي مسيرهاي مورد نظر شما در اختيارتان قرار دهد و علاوه بر اين مي‌تواند امنيت يك پرواز و امنيت هواپيمايي خاص را مشخص كند. نكته جالب اينكه نام فرودگاه‌هاي مطرح كشورمان (به عنوان مثال ما فرودگاه مهرآباد و امام خميني (ره) را بررسي كرديم) در اين برنامه موجود بوده و ايرلاين‌هاي ايراني نيز در آن ثبت شده‌اند. اين روبات، امنيت پروازها را بر اساس حوادثي كه پيش از اين براي آن‌ها به وقوع پيوسته بررسي و در نهايت ايمن‌ترين پرواز را براي شما مشخص مي‌كند. براي استفاده از اين روبات كافي است مبدا، مقصد، نام فرودگاه و زمان پرواز را وارد كنيد تا نتايج در مقابل شما قرار گيرند. اين روبات در آدرس FlySafeBot@ پيش روي شما قرار مي‌گيرد.

Cloudfilebot؛ ارسال فايل به فضاي ابري

اين روبات، فايل‌هايي كه از شما دريافت مي‌كند را در فضاي ابري ذخيره‌سازي مي‌كند. در حال حاضر امكان تعامل اين روبات با سرويس‌هايي مانند دراپ‌باكس و ياندكس ديسك فراهم شده است. پس از انتخاب گزينه start يا ارسال فرمانstart / به‌روبات، به‌منظور شروع كار بايد از فرمان login/ استفاده كرده، سرويس مورد نظر خود را انتخاب و مشخصات ورود به سرويس را وارد كنيد. روبات سرويس‌ابري در آدرس CloudFileBot@ پيش روي شما قرار گرفته است.

Weatherman؛ پيش‌بيني دقيق آب و هوا

با توجه به شرايط جوي كنوني بدنيست شما هم نيم‌نگاهي به استفاده از روبات برترِ فعال در زمينه پيش‌بيني وضع آب و هوا داشته باشيد. weatherman_bot@ پيش‌‌بيني وضع هواي روز جاري، روز آينده و پنج روز آتي را در قالب بهره‌گيري از زبان‌هاي مختلف ( از جمله زبان فارسي) فراهم مي‌كند. علاوه بر اين مي‌توانيد هشدارهاي متفاوت مربوط به آب و هوا را نيز دريافت كنيد.

Movie Tracker؛ روبات عاشقان سينما

روبات بعدي كه معرفي آن خالي از لطف نخواهد بود، Movies Tracker است كه با بهره‌گيري از پايگاه داده‌اي وب‌سايت IMDB اطلاعات كاملي را در خصوص فيلم‌هاي سينمايي در اختيار شما قرار مي‌دهد. سال توليد، مدت زمان، كشور سازنده، كارگردان، نويسنده، خلاصه‌اي از فيلم و حتي پوستر فيلم با بهره‌گيري از اين روبات پيش روي شما قرار مي‌گيرد. اين روبات در آدرس movieS4Bot@ آماده ارائه خدمات به شما است.

YouTubeDownloader؛ دانلود محتويات چندرسانه‌اي از يوتيوب

اين روبات با قابليت‌هاي بالا، يك رابط كاربردي براي جستجو و دانلود ويدئوهاي مختلف از يوتيوب است. به‌منظور جستجوي ويدئوهاي موجود روي يوتيوب كافي است از فرمان @vid و پس از آن درج يك فاصله و در نهايت تايپ كليد واژه مورد نظر خود استفاده كنيد. اين روبات امكان دانلود ويدئوها با رزولوشن‌هاي متفاوت و حتي تبديل خروجي آن‌ها به فايل‌هاي MP3 را فراهم مي‌كند. اين رابط جستجو و دانلود ويدئوهاي يوتيوب را مي‌توانيد با آدرس utubebot@ بيابيد.

UMAD؛ روباتي براي ايجاد محتويات خاص

UMAD روباتي است كه صرفا براي يافتن عكس و تصاوير متحرك (GIF) جالب و خنده‌دار براي استفاده در محيط‌هاي گفتگو كاربرد دارد. اين روبات با بهره‌گيري از پايگاه داده‌اي متنوع توانسته در رده سوم بهترين روبات‌هاي تلگرامي (با زبان انگليسي) قرارگيرد.با اين اوصاف بد نيست نيم‌نگاهي هم به UmadBot@ داشته باشيد.

Delorean؛ سفر به آينده

اين روبات با ارائه راهكاري ساده (پس از تنظيم موقعيت جغرافيايي) امكان تنظيم هشدارها و يادآورهاي مختلف را فراهم مي‌كند. در واقع با مشخص كردن موضوعي كه بايد به شما يادآوري شود و زمان يادآوري، راس ساعت و تاريخ مشخص شده، هشداري از سوي اين روبات صادر و پيش روي شما قرار خواهد گرفت. اين روبات در آدرسdelorean_bot@ در دسترس قرار گرفته است.

Yandex Translator؛ روبات مترجم

اين روبات هوشمند، در واقع مترجمي ويژه در داخل تلگرام است كه امكان ترجمه ساده كلمات و حتي جملات را از زباني به زبان ديگر فراهم مي‌كند. به منظور مشخص كردن زبان خود (زبان مبدا) كافي است از دستور /setmylang استفاده كنيد و پس از آن زبان مقصد را با دستور /tolang مشخص كنيد. حالا هر كلمه يا متني كه در كادر گفتگو تايپ و ارسال كنيد، سريعا به زبان مقصد ترجمه خواهد شد. براي دسترسي به اين روبات، عبارتytranslatebot@ را جستجو كنيد.

Andy؛ معلم خصوصي آموزش زبان

Andy دوست صميمي است كه در محيط تلگرام به شما زبان انگليسي را آموزش مي دهد. يادگيري زبان از طريق انجام مكالمات، پاسخگويي به سوالات، تعريف كردن لطيفه و يا حتي بازي كردن با او خالي از لطف نخواهد بود. اندي روباتي جوان و با ذوق است از همين رو در صورتي كه حرفي زد كه باب ميل شما نبود، به دل نگيريد. آدرس منزل اندي در تلگرام، AndyRobot@ است.

Study With Robot؛ روبات بچه درس‌خوان‌ها

اين روبات همه‌چيز دان، در واقع آچار فرانسه‌اي در خصوص آموزش مطالب مختلف به كاربران است. امكان استفاده از سرويس‌هاي مرتبط با فايل‌هاي پي‌دي‌اف، آزمون سنجش هوش، يادگيري زبان، فراگرفتن روش‌هاي مصاحبه، آزمون IAS، تاريخ جهان، جغرافيا و علوم موضوعاتي است كه اين روبات از آن‌ها پشتيباني مي‌كند. آدرس اين روبات ias16bot@ است.

National Geographic؛ دنيا از نگاه حرفه‌اي‌ها

زندگي، پر از ماجراجويي‌ها و البته مناظر و چشم اندازهاي بديع و شگفت انگيز است. با اين وجود اگر وقت و يا سرمايه‌ كافي براي سفر به دور دنيا را نداريد بدنيست از طريق تلگرام، دنيا را از نگاه عكاسان حرفه‌اي نشنال جئوگرافيك مشاهده كنيد. natgeobot@ آدرسي است كه پيشنهاد مي‌كنيم حتما به آن سر بزنيد.

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد، تنوع روبات‌هاي تلگرامي انگليسي زبان و سرويس‌هايي كه پيش‌ روي كاربران قرار مي‌دهند، گسترده و مطلوب است. با اين ديد، بدنيست نگاهي هم داشته باشيم به روبات‌هاي وطني و فارسي زبان و خدماتي كه در قالب اين پيام‌رسان، به شكل بومي‌شده پيش روي كاربران قرار مي‌دهند.

Hadiskade؛ دريافت روزانه احاديث ائمه اطهار (ع)

اين روبات علاوه بر ارسال روزانه احاديث ائمه اطهار (ع) بخش‌هايي مانند حديث‌گرافي، حديث سلامت و مطالب زيبا و آموزشي در حوزه مسائل ديني را در قالب تصاوير پيش روي كاربران قرار مي‌دهد. آدرس اين روبات،hadiskade1_bot@ است.

Shahbeitbot؛ روبات عاشقان شعر

اين روبات كه مدعي است اولين و عظيم‌ترين روبات ادبي ايران به حساب مي‌آيد، به‌طور روزانه مجموعه‌اي از ابيات شعر پارسي را براي شما ارسال مي‌كند. آدرس اين روبات هم shahbeitbot@ است.

khabargardi؛ جديدترين اخبار روز

همان‌طور كه از عنوان اين روبات پيداست، ارسال روزانه خبرهاي مهم و جالب توجه را در دستور كار قرارداده است. خبرگردي، از معدود روبات‌هاي خبري فعال است كه بدون ايجاد وقفه، مهم‌ترين خبرهاي روز ايران و جهان را پيش روي شما قرار مي‌دهد. آدرس اين روبات نيز khabargardibot@ است.

Englishi؛ آموزش زبان‌هاي مختلف

اين روبات، در زمينه ارائه برنامه‌هاي مختلف با هدف آموزش زبان‌هاي زنده دنيا از جمله انگليسي، آلماني، ايتاليايي و فرانسوي راه‌اندازي شده است. در منوي آغازين اين روبات بايد زبان مورد نظر خود را مشخص كرده تا با دريافت لينك برنامه مربوط به برنامه، مواردي مانند ديكته، پر كردن جاهاي خالي و تمرين‌هاي ديگر را به‌منظور تقويت زبان مشاهده كنيد. آدرس اين روبات هم englishi_bot@ است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.