طراحي سايت نمايشگاهي

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

طراحي سايت نمايشگاهي

۲ بازديد

طراحي سايت نمايشگاهي

هر ساله در ايران و در تمامي نقاط كشور نمايشگاه در هر زمينه و موضوعي در حال برگزاري است و هر چقدر كه به تاريخ برگزاري نمايشگاه نزديك مي شويم بسياري از صاحبان مشاغل به فكر تبليغات خود در نمايشگاه افتاده تا در نمايشگاه مورد نظر بيشتر ديده شوند. تبليغات در مجلات و روزنامه ها ممكن است تا حدي اين دسته از افراد را به اهداف خود برساند اما داشتن يك وب سايت نمايشگاهي خاص مي تواند به تمام ابهامات در اين زمينه خط بطلان بكشد. طراحي سايت نمايشگاهي جهت اطلاع رساني زمان برگزاري و جزئيات نمايشگاه انجام مي گيرد كه به واسط آن اطلاعاتي در رابطه با تاريخ شروع و پايان نمايشگاه، ساعت شروع فعاليت كاري در نمايشگاه، موضوع برگزاري نمايشگاه، محل برگزاري و ديگر اطلاعات براي افرادي كه تمايل به حضور در نمايشگاه را دارند مفيد باشد را مشاهده خواهند نمود.
شما با حضور افراد در نمايشگاه خود مي توانيد نمايشگاه خود را پر رنگ تر نماييد. بنابراين از مهم ترين اقدامات در برگزاري نمايشگاه اطلاع رساني در خصوص برگزاري نمايشگاه است. شما با طراحي يك وب سايت براي نمايشگاه خود مي توانيد كاربران بسياري را به نمايشگاه خود جذب نماييد.

چرا طراحي سايت نمايشگاهي ضروري است؟
در يك سايت نمايشگاهي مي توان توضيحاتي در رابطه با اهداف برگزاري نمايشگاه ارائه نمود كه اين اطلاعات مي تواند در جذب كاربران بسيار موثر باشد كه در نتيجه امر گام گذاشتن در راستاي اهداف برگزاري نمايشگاه مي باشد.
در يك وب سايت نمايشگاهي از مواردي كه براي كاربران سايت مهم مي باشد اطلاعاتي در خصوص رزرو غرفه و فضا در نمايشگاه و مدارك لازم جهت رزرو غرفه و هم چنين هزينه اجاره آن است كه در اين زمينه امكان ارسال آنلاين مدارك، رزرو غرفه به صورت اينترنتي، امكان پرداخت و درگاه آنلاين مي تواند ايده ي بسيار جالبي جهت رفاه و راحتي بيشتر كاربران باشد كه در يك سايت فروشگاهي ايجاد گردد.

اين نكته را به ياد داشته باشيد كه وب سايت هاي نمايشگاهي در نهايت مي توانند به يك سايت فروشگاهي تبديل شوند. زيرا در آخر مي توان از شناخته شدن و جا افتادن سايت استفاده نموده و محصولات خودرا در آن عرضه نماييد.

قابليت ها و امكانات يك سايت نمايشگاهي
اعلام زمان برگزاري نمايشگاه
اطلاعات مربوط به غرفه ها و نقشه آنها
صفحه ي تماس با ما جهت سهولت ارتباط
بخش نظرسنجي و پرسش و پاسخ
ارتباط با مشتريان داخلي و خارجي
و صد ها موردي كه شما مي توانيد به درخواست خود در سايتتان داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.