فروش اينترنتي با طراحي سايت فروشگاهي

پاپريك - طراحي و بهينه سازي سايت - برنامه نويسي وب سايت هاي اختصاصي - طراحي قالب گرافيكي وب سايت - طراحي سايت , طراحي قالب , برنامه نويسي سايت , سايت فروشگاهي , سايت شركتي , seo و بهينه سازي طراحي سايت اختصاصي، فروشگاه آنلاين، طراحي سايت وردپرسي، طراحي سايت ارزان

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فروش اينترنتي با طراحي سايت فروشگاهي

۲ بازديد

فروش اينترنتي با طراحي سايت فروشگاهي

بدون شك بعد از تعاريفي كه از دارندگان سايت هاي فروشگاهي شنيده ايد شما نيز به فكر افتتاح يك سايت فروشگاهي افتاده ايد.
اگر فكر ميكنيد باطراحي يك سايت فروشگاهي و اضافه كردن محصولات بزودي فروش اينترنتي خود را آغاز مي كنيد سخت در اشتباهيد.
فروش از طريق سايت هاي فروشگاهي شامل مراحل متعددي است كه به شرح برخي از آن ها مي پردازيم. توجه به اين موارد باعث رشد و پيشرفت در فروش محصولات شما خواهد شد.

-مرحله اول: 
محصول خود را بررسي كنيد.
محصولي كه مي خواهيد در سايت خود بفروشيد بصورت كامل بررسي نماييد. محصول شما چگونه توسط مشتري انتخاب مي شود؟
آيا حتما بايد قبل از خريد لمس شود؟
آيا حتما قبل از خريد بايد بوييده شود؟
آيا محصول شما داراي برند است؟
آيا محصول مورد نظر شما شناخته شده و معروف است؟
بسته بندي محصول شما به چه صورت است؟آيا استحكام لازم را دارد؟
برخي محصولات بيشتر شناخته شده هستند مثل موبايل، لوازم منزل و يا هرگونه لوازم الكترونيك كه به نسبت سود كمتري دارند و در مقابل تلاش شما براي شناخت محصول به مشتري كمتر است. اما محصولاتي وجود دارند كه عرضه آن ها با چالش بيشتري مواجه است.
پس از مشخص شدن محصولات فروشگاهي اينترنتي خود، نياز به گروه بندي و دسته بندي محصولات است.
محصولات خود را در چند گروه اصلي و گروه هاي زير مجموعه تقسيم كنيد.
گروه بندي محصولات بايد بر اساس دو اصل سئو سايت و نياز مشتري باشد. اسامي انتخابي شما علاوه بر آشنا بودن نزد مشتريان بايستي ساده و قابل فهم براي مشتريان باشد.
پس از موارد فوق بسته بندي محصول از اهميت بالايي برخوردار است.
آيا بسته بندي محصول شما استحكام كافي دارد؟
آيا شكل و رنگ بندي مناسبي براي محصول خود انتخاب نموديد؟
آيا نشان (لوگو) مناسبي براي فروشگاه اينترنتي خود برگزيديد؟
بسته بندي خود را از لحاظ راحتي در ارسال بررسي نموده ايد؟
چك ليستي از مشخصات محصول خود تهيه نماييد و به صورت كامل بررسي نماييد.
-مرحله دوم:
طراحي گرافيكي منحصر به فرد داشته باشيد.
جذابيت اوليه يك فروشگاه اينترنتي در طراحي گرافيكي و رابط كاربري آن نهفته است.
حتي الامكان از قالب گرافيكي خاصي براي فروشگاه خود استفاده كنيد.
هر نوع كسب و كار رنگ بندي و چيدمان مخصوص به خود را مي طلبد. كاربران يك وب سايت فروشگاهي زمان كمي براي بررسي وب سايت شما دارند و در كمتر از ٣٠ ثانيه محيط گرافيكي شما بايستي محصولات هدف را به مشتري نمايش دهد. محصولات مهم را در بالاي صفحات قرار دهيد و تخفيفات خود را مشخص كنيد.
-مرحله سوم:
فروشگاه اينترنتي خود را معروف كنيد
يك تفاوت اساسي بين فروشگاه هاي معمولي و فروشگاه اينترنتي حضور مشتريان است.
فروشگاه اينترنتي شما نيازمند شناخته شدن توسط كاربران در سطح وسيعي مي باشد. بنابر اين فعاليت در شبكه هاي اجتماعي را فراموش نكنيد.
محصولات خود را با طراحي منظم در شبكه هاي اجتماعي قرار دهيد و از تخفيفات ويژه در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد.
اين امر كاربران شما را به سمت وب سايت شما سوق ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.